Efter 4 händelserika dagar i Växjö är jag nu tillbaka i Halmstad. Det var skönt att komma iväg men ändå skönt att vara hemma igen. 
 
Igår hände det mycket. Jag var på simhallen med en av mina kusiner, sedan var vi ute och grillade med familjen och till sist fick jag pröva på att åka MC med pappa. Rätt häftigt men läskigt, speciellt när man ska svänga. Känns mycket säkrare med bil. Hade inte med kameran så blev några halvkassa bilder från mobilen. 
 
 
Lexie fick vara med och grilla, men det låg så mycket skräp och sånt så hon fick sitta fast i trädet. Hon käkar ju på allt hon kommer åt... Men hon var nöjd ändå.
 
 
 
Bada fick hon göra också, det älskar hon! Synd det var så snuskigt vatten där, helt grönt och äckligt. 
 
 
 
Här är jag i snygge outfiten, passar kanske i läder, ahhaha. Tur det var svart iallafall, men hade nog hellre haft en svart hjälm till.
 

Kommentera

Publiceras ej